Обдарована дитина - та, яка виділяється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями (або має передумови до цього) у тому або іншому виді діяльності.

В аспекті створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня в Шевченківському районі протягом навчального року раціонально використовуються години варіативної частини навчальних планів; впроваджуються інноваційні технології навчання та сучасних педагогічних концепцій (розвиток технологій критичного мислення, комунікативні технології у вивченні іноземних мов, технології інтенсифікації, проблемне навчання тощо).

Основні завдання роботи з обдарованою молоддю:

  • забезпечення оптимальних умов для реалізації особистості школяра;
  • створення науково-методичного, психологічного і медичного супроводу обдарованих учнів;
  • постійний пошук ефективних методів, прийомів, форм роботи з учнями, які мають високий рівень мотивації;
  • формування інтелектуальної еліти в школі;
  • розвиток творчих здібностей учнів;
  • досягнення відповідності статусу школи реальному рівню інтелектуального розвитку учня;
  • стимулювання та мотивація самореалізації учнів;
  • стимулювання педагогів для роботи з обдарованими учнями (система заохочень);
  • вивчення досвіду роботи з обдарованими учнями в районі, місті, країні;
  • залучення до співпраці викладачів вищих навчальних закладів, батьків.

Основні напрямки діяльності:

  • створення інформаційного банку даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності;
  • систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості;
  • проведення проблемно-тематичних семінарів із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;
  • створення авторських програм та методичних розробок, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку;
  • організація постійно діючого консультативного пункту для вчителів початкових класів із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів управління освіти;
  • залучення до роботи з обдарованими дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист", "старший вчитель";
  • створення банку педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми;
  • організація і проведення шкільних, районних олімпіад із базових дисциплін;
  • формування груп для індивідуального сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі (3-4 кл.) з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини;
  • підготовка до друку матеріалів із досвіду роботи, рекомендацій учителів, які працюють з обдарованими дітьми;
  • організація та проведення творчих звітів педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях, гуртках, студіях;
  • забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, обласних творчих конкурсах;
  • здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей;
  • розробка системи матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними;
  • розгляд питань організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних, районних методичних об'єднань учителів, педагогічних рад, нарадах при директорах.
Кiлькiсть переглядiв: 919